Reikia lyginti dvejopai pateiktą informaciją: juostinę diagramą ir žemėlapyje rodyklėmis pavaizduota miestų didėjimo tvarką.
93 595
2. Teksto mašina93 595
3) AMR OFNI CIJA
3. Irklavimo turnyras
Skaičiuodami remiamės taisykle: kaip pavyksta išreikšti duotą skaičių 8, 4, 2 ir 1 suma.
1101
4. Dvejetainės svarstyklės1101
8 ir 4
5. Lemputės
Eilutės ir stulpeliai yra simetriški, tad kai rasime vieną atsakymą, bus ir antrasis.
1E 3E 5E 2S 4S arba 1S 3S 5S 2E 4E
6. Programuojamos lemputės1E 3E 5E 2S 4S arba 1S 3S 5S 2E 4E
B) 1E 5E 2S 3E 4E
7. Tik dešinėn
Galima:
8. Plytų bokštai
Galima kilnoti ir kilnoti plytas, sąlygoje nepasakyta, kad reikia padaryti darbą kuo optimaliau. Tačiau nelabai kas nori be reikalo darbuotis, tad vis tik reikėtų ieškoti, kaip galima kuo greičiau perkelti plytas. Sulyginti krūvas galima atlikus dvi komandas:
(A,2,B), (D,3,C)
9. Kengūrų fotografavimas(A,2,B), (D,3,C)
Šiame uždavinyje reikia sutarti, kad dronas fotografuoja tiksliai žemiau jo esantį objektą, na tokia siaurai fokusuojantį kamera.
Trūksta komandos:
SKRISK Š 4
10. Dronas virš salėsTrūksta komandos:
SKRISK Š 4
3 bebrus ir 5 kengūras
11. Miesto statula
Uždavinys reikalauja sutelkti dėmesį į kengūriuko padėtį: kur jis stovi, kaip pasisukęs, kur jo dešinė ar kairė.
Lazdyno viešbutyje
12. Pasiek sūrįLazdyno viešbutyje
Tik pradėjusi bėgti trečiu vamzdžiu, pelė pasieks sūrį.
Atkreipiame dėmesį į sąlygą: pelė suka skersiniu vamzdeliu nesvarbu, ar jis iš kairės, ar iš dešinės – kai tik pasitaiko, tai ir suka.
13. Slankusis robotasAtkreipiame dėmesį į sąlygą: pelė suka skersiniu vamzdeliu nesvarbu, ar jis iš kairės, ar iš dešinės – kai tik pasitaiko, tai ir suka.
3 punktas
14. Krosas
Rudis, Žalė, Vilė
15. Vitražas
100
16. Siuvinėjimas kryželiu
21
17. Kengūra ir kengūriukas
TAIP, 11 žingsnyje
18. Mėnuleigis
1 ir 3
19. Robotė voverė
B variantas
20. Robotas ir deimantai
B variantas
21. Japonų kalendorius
Raudonas
22. Šokis ratu
Po trijų ratų. Pvz. Bebriukas, stovintis apskritime 1, padarys 3 ratus. O bebriukas 3-iame apskritime padarys 0 ratų.
23. Bebriukų lėkštės
3 variantas
24. Krovininis traukinys
7 operacijos
25. Riestainiai
9
26. Kiškių duobė
2 1 6 5 3 4 7
27. Dvejetainis medis
T D K D D K D D K D D
28. Labirintas beržo tošyje
K D D K D K
29. Nubraižyk namelį
Nuo C
30. Nubraižyk voką
Grafo, kurio visos viršūnės nelyginės, negalima nubraižyti, neatitraukiant pieštuko nuo popieriaus ir nekartojant linijų.
31. Žodžių grandinėlės
1 variantas
33. Karoliai
32
34. Dviratininkė
34
35. Palygink ir sukeisk
3 komandos
36. Keitimas vietomis
12 kartų
37. Žaidėjų rikiavimas
3 žaidėjai
38. Knygos lentynoje
4 žingsniai
39. Šoklioji kengūra
Moliūgas dėžėje B
40. Alkanas bebras
Žaliuoju keliu (ištisinė linija)
41. Sukti kairėn negalima
5+6+1+1+1+2+1+1+2+1+3+1+1+1+3=30
42. Bebras pramogauja
10 dienų
43. Labirintas
Langelis B21
44. Dvi kuprinės
Yra daug šio uždavinio sprendimo būdų.
Pvz.: 2,5+2,5+1,5+1,5 ir 2+1,5+2+2,2
45. Lygiagretus darbasPvz.: 2,5+2,5+1,5+1,5 ir 2+1,5+2+2,2
4 robotų
46. Darbų pasiskirstymas
2 robotų
47. Bebrupė
D variantas
48. Bendri įrankiai
B variantas
49. Paskutinis kankorėžis
Taip, gali laimėti. Pvz.: 2 – 1 – 1 – 1 – 1 – 1
50. Akmenukų perdėliojimas
1 5 1 2 1 4 1 3 1 2 1
51. Vandens tiekimas
3 variantas
52. Ką veikė bebras?
Miegojo
53. Kodavimas
18381250563627018322
54. Šifras
EINAM PAS KENGŪRAS